Beste klant,

 

Beste leverancier,

 

om onze dienstverlening te optimaliseren stappen wij op woensdag 30 oktober 2013, omstreeks 12u, over naar een geheel nieuw telefoonsysteem.  Hierdoor zal er tussen 12u en 12u30 mogelijk een kleine onderbreking zijn waardoor we gedurende enige tijd niet of moeilijk bereikbaar zullen zijn.

 

Nadat onze nieuwe telefooncentrale is geactiveerd, veranderen er enkele zaken die mogelijk voor u als klant of leverancier nuttig zijn om te weten.

 

Zo zullen al onze diensten voortaan een rechtstreekse nummer hebben, waardoor je sneller geholpen wordt. Hieronder vindt u een opsomming van de (nieuwe) nummers. Gelieve deze ook in uw systeem of telefoonboek aan te passen.

Onze telefoonnummers zijn:

  • Dienst magazijn, verkoop: +32 14 68 99 55
  • Dienst export : +32 14 68 97 54
  • Dienst aankoop: +32 14 44 28 75
  • Dienst IT & Marketing: +32 14 42 28 70
  • Dienst administratie : +32 14 67 22 08

 

Uw vertrouwde vertegenwoordiger heeft voortaan de volgende telefoonnummer:

  • Erland Baetens: +32 14 44 27 70
  • Geert Carpentier: +32 14 44 27 71
  • Robert De Smedt: +32 14 44 27 72
  • Jo Dierens: +32 14 44 27 73
  • Patrick Heymans: +32 14 44 27 74
  • Marc Rooms: +32 14 44 27 75
  • Eric Van Dyck : +32 14 44 27 76
  • Marc Vrolijks: +32 14 44 27 77
  • Peter Westerik: +31 6 224 539 83

 

Zoals zo vaak gebeurt bij het in dienst nemen van een nieuw systeem, kunnen er enkele "kinderziektes" optreden, hiervoor wensen wij ons alvast te excuseren. Onze IT-afdeling zal al het nodige doen om dit tot een minimum te beperken.

 

Alvast bedankt voor uw begrip,

 

uw Beneparts-team